2013. február 2., szombat

Egerészölyv 2013. 02. 02.

Már december eleje óta folyamatosan etetem az ölyveket. Eddig vagy nem volt időm kiülni a lesbe, vagy ha ki is ültem, a madarak nem mutatkoztak.
Tegnap reggel újra próbálkoztam! A lesbe bejutva, épp a gépemet kezdtem összerakni, mikor egy ölyv (a szembe szél miatt) halálos lassúsággal lebegve leszállt az etetőre. Az állvány lábait szorongatva figyeltem a gyönyörű jelenetet, és mivel a fények szörnyen gyengék voltak, azon is túltettem magam, hogy az érkezésről nem készíthettem fotót. Mikor a madár belefogott a táplálkozásba elkezdtem a fotózást, de a már említett fényviszonyok miatt úgy döntöttem, hogy több értelme van egy rövidke kis videónak, mint akár ezernyi zajos, vagy bemozdult fotónak. Íme az eredmény!

(Ha a várva várt fotók is elkészülnek, írok egy kisebb összefoglalót a lesről, az etetés menetéről és néhány werk fotóval is megtűzdelem!)

A jobb minőség érdekében érdemes végrehajtani (a kis fogaskerékre kattintva) az első képen látható beállítást!
(A beállítás csak teljes képernyős módban érhető el!!!)



1 megjegyzés: