2015. június 12., péntek

Gemenci vaddisznók - 2015.06.12.

István barátomtól ismét kaptam egy meghívást Gemencre.
Egyéb elfoglaltsága miatt ő csak később tudott csatlakozni hozzám, ezért egy gyors útbaigazítás és egy rajzolt térkép segítségével jutottam el a kiszemelt területrészre. Kiszórtam a disznók által nagyon kedvelt száraz kutyatápot, majd felállítva lessátramat, megkezdtem a hosszas várakozást.
Fő célpontunk a borjaikkal kiváltó szarvastehenek, és barkás agancsú bikák lettek volna, azonban ezúttal ők sajnos az erdőben maradtak.
A disznók is csak későn mozdultak, István már mellettem ült a sátorban, mikor az utolsó fényekben fotózható távolságba ért egy kisebb konda.
A gemenci szarvasok látványa nehezen pótolható disznókkal, mégsem távoztam elégedetlenül.

Vaddisznó - Sus scrofa

Vaddisznó - Sus scrofa

Vaddisznó - Sus scrofa

Vaddisznó - Sus scrofa

Vaddisznó - Sus scrofa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése